סטודיו לקעקועים בתל אביב

סטודיו לקעקועים בתל אביב

סטודיו לקעקועים אולסטרס טאטו (השם הומצא  עקב זה שכל מקעקע בו הוא כוכב בפני עצמו!), נולד אחרי המון גלגולים של המקעקע שון משה פסטרנק הידוע כ"שון טאטו" בענף.
בתחילת שנות ה90 בסטודיו לקעקועים בנתניה בשם "הקייב טאטו" עם דורון גרשוני, במהלך שיחה הוצא לשון להתחיל להיות סטג'ר בסטודיו, אחרי כשנה שון קיעקע ועשה את הפירסינג הראשון.
משם ועד היום הקים את סטודיו לקעקועים "פאניק טאטו" בחדרה (שמו נקרא על שם של שיר של הסמיטס "פאניק אין דה סטריטס אוף לונדון" אחרי הפיגוע בשדה התעופה בלונדון), שנמכר לעובדי הסטודיו עם שמו.
את סטודיו לקעקועים "בודי ארט טאטו" בתל אביב (שמו נקרא על שם הסטודיו באנגליה שבו שון התחבר עם המקעקע פיל בארי), בשנת 2000 ואת סטודיו "שון טאטו" בשנת 2002 בדיזנגוף סנטר ליד כלי זמר, שגם נמכר לעובדי הסטודיו ושמו שונה.
עד פתיחת "אולסטרס טאטו" בשנת 2016 שון עבד עם "פלאנט טאטו" בראשון לציון.
מקעקע מומלץ שון טאטו

מה זה קעקוע בשבילנו ?

"לאומת כל אמנות אחרת שקיימת לא קיים בקעקוע מצב חזרה לברירת מחדל … זה נגעת נסעת!.
צריך המון כישרון, ידע וביטחון בשביל שקעקוע יצליח עד כדי כך שגם מי שנושא אותו יטפל בו כראוי ושהגוף יקבל אותו בברכה .. אני חייב סטודיו שלם כמו שלי בשביל קעקוע אחד קטנצ'יק ,, בדיוק כמו בשביל קעקועים גדולים".
בעבר לא היו ספקי ציוד מקצועי בישראל ושון טס כל חצי שנה לאנגליה וקנה ציוד מקצועי ורכש טכניקות חדשות וסוגי ציורים חדשים מ"מיקי שרפס" יצרן המכונות קויל האגדי מברמינגהם וציוד פירסינג מ"פיל בארי" מבריסטול .
עשרות מקעקעים ותיקים וחדשים עבדו לצד שון בכל השנים ושיתוף הידע היה רב.
כיום סטודיו "אולסטרס טאטו" עומד ברשימה הראשונה של הסטודיואים בישראל, עובד ברשיון ממשרד הבריאות.
הציוד הכי המודרני וחדיש בסטודיו, כל הציוד חד פעמי.
הניקיון וההגיינה שולטים בסטודיו .100% סטרילי.
הסקיצות שמקועקעות מצויירים ע"י המקעקעים.
ניתן לצייר הכל על פי בקשת הלקוח.
המחירים נוחים לכל כיס.
כל לקוח של "אולסטרס טאטו" הוא לקוח v.i.p.